Åpen dag fredag 15. mars

Vi ønsker alle elever i 9. klasse velkommen til åpen dag på Gol vgs. fredag 15. mars.

Hensikten med åpen dag er først og fremst at elevene skal få en liten smakebit på hva de ulike utdanningsprogrammene på Gol vgs. inneholder.

Elevene møter i skolens kantine, hvor de blir møtt av omviserne, som er elever fra vg2 og vg3. Omviserne følger elevene rundt på de ulike stasjonene. Elevene skal innom idrett, restaurant- og matfag og flere stasjoner på studiespesialiserende utdanningsprogram. Det ligger også inne en del pauser innimellom. Detaljert tidsskjema kommer senere.

Elevene må ha med mat selv, men kantina vår er åpen. Vi gjør oppmerksom på at vi ikke kan tilby oppbevaringsskap og anbefaler at verdisaker legges igjen hjemme. Hvis det er elever som trenger spesiell oppfølging, har sykdommer eller lignende som vi må ta hensyn til, er det fint om vi får beskjed om det.

Vel møtt til åpen dag på Gol vgs!

Åpen dag - biologi Endre Ulsaker

Åpen dag - restaurant- og matfag Endre Ulsaker Åpen dag - idrett Endre Ulsaker